Sizin bebeklerinizdede oldu mu ilk gun çok hafif suruntu vardi boyle dun igne yaptilar kanama icin o zamanda aglayinca yine az az kanamis ve kurumus ılık suyla pamukla baş olmuyor. Ne yapabilirim. Cevremdekiler sütünü sur falan dedi yani yapan var mi gecer mi surulur mu