Elida88000 Mamayla besleniyorsa bile normal, kafaniza takmayin. Ben de hep mama ve anne sutu ilerledim, ilk aylarda kilosu biraz fazla gibiydi ama simdi 6 aylik yesin diye gozunun icine bakiyorum. O yuzden yemek istiyorsa verin bence daha sonra normale donecek zaten. Ayrica mama da obez yapmaz.