Merhaba sevgili anneler, 14 günlük oğlum var 9 gün oldu hastanede yatıyor.
3 günlükken doktora gittik değeri 17 sınırda 3 gün sonra geri gel dedi. 3 gün sonra gittiğimizde ölçüldü 21 çıktı hastanede yer yok denildi yaklaşık 5 saat hastane aradık hepsi yer yok dedi neyse sonra yer bulduk orda hemen ölçüldü değeri 27 çıktı 😞
Aslında sık sık besledik uzun süre uyumasına izin vermedik ama nasıl böyle yükseldi anlamadım. İkinci çocuğum bir de kızım var onda da oldu sarılık ama en fazla 15 i gördük hastanede yatış olmadı onun gibi olur geçer diye düşündüm bende.
ilk gittiğimiz gün hemen tünele koydular sonra normal fototerapi gördü değeri 2 gün sürmeden 10a düştü doğum kilosu 2800 oraya gittiğimizde 2400müş şimdi 2700. Bu arada bizde ABO kan uyuşmazlığı varmış ben 0+ oğlum A+ o yüzden bu kadar yükselmiş olabilir denildi.
Asıl sorum şu; sizlerin bebeği sarılık olduysa kaçtı değeriniz?
2 gün önce emar çekildi beyinde hasar kalabilir diyorlar emarı bekleyeceğiz hareketli değil pek dediler. Tabi emarda bişey de çıkmayabilir kesin sonuç vermez diyorlar.
Bu sorunları yaşayan oldu mu çok merak ediyorum ilerde bi sorun yaşarmıyım 😕