Baal hayır sürekli ıkınma vardı bizde. Ikınmadan asla durmuyodu diyebilirim. Göbeği de fırladı buyüzden. Doktora gittiğimizde de doktor kendisi o ıkınmayı da görünce laktoz intoleransı veya süt alerjisi olabilir dedi. Gaitadan test yapıldı. Çok şükür alerjisi yok. Eğer süt alerjisi olsaydı sanırım onda daha ağır belirtiler oluyomuş. Şimdi relactaz kullanıyoruz, sütümdeki laktozu sindirebilsin diye. Mama kullanılcaksa da bebelac LF yani laktozsuz mama kullanılıyomuş. Sizde de varsa mutlaka iyi bir doktora götürün bakılsın. Bazı doktorlar “gazdan dolayı böyle çekiceksiniz yapıcak bişey yok” diyolar çünkü 😡