Hifanuur Kızlar 1 yumurtam var kek olur mu kıvam kaçar mı valla bebişim var komşum da yok eşim de görevde markete gidemiyorum 😁
Masal_m Hifanuur diğer malzemelerin de oranını azaltsanız belki dengeler o zaman . Bide güzelce çırpın köpük köpük olsun 😊
Momita Hifanuur ben yapıyorum baton küçük kalıpta. 1 yumurta yarim sb toz seker yarim sb süt cok az yağ un kabartma tozu ve kakao ile. Üzerine de kakaolu sos yapıyorum islak kek gibi oluyor
CankizimRavzam Hifanuur yumurtasiz islak kek yaparim bende gayet de guzel oluyo nefis yemek tariflerinde var tarif
Alpaslaninannesii Hifanuur olur bende yapmistim 😃 hatta artik sutsuz yumurtasiz kek yapiyorum oluyor yani 😃