Bebeğim 6 aylık bu zamana kadar hep anne sütü aldı biberonda vermedim şimdi mama vermem lazım ama biberon istemiyor 2-3 kere çekiyor sonra hemen ısırıyor 3 farklı biberon denedim yine olmadı oyun oynuyor hep ama biberon vermem lazım bazı sebeblerden dolayı acaba diyorum mamayı mı sevmedi sütümü sağıyorum yine içmiyor ne yapabilirim biberonu kabul etmesi için