Merhaba sevgili anneler,sütün artması ve kalitesi için annelerin haftada iki gün balık yemesi tavsiye ediliyor ancak ben düzenli tüketemiyorum.Bu yüzden balık yağı almaya karar verdim kullanan var mı? Varsa markasını ve memnuniyetinizi söyler misiniz rica etsem?