Ygtakn1 haa sen normal poliklinikten almissin oraya gitmissin orasi kalabalik evet ayrica o ayse hocaya 1 kere gitmistik ilk dogdugunda ben hic memnun kalmadm ama ustte yenidogan saglam cocuk poliklinigin ordaki doktorlar cok iyi ve hic sira olmuyo bombos ben hep ordan aliyorum randevuyu bidaha gidecek olursan aklinda olsun alttaki doktorlar zaten cok ilgisiz