Sibelll Merhaba güzel anneler eşine hediye almayı düşünenen var mı?Varsa ne almayı düşünüyorsunuz.Ben ne alacağımı bilemiyorum malum çocukla evdeyim kapıda ödeme yapan siteler hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi?
dilanbartos Sibelll ben de hediye almak istiyorum ama ne almam gerektiğini bilmiyorum. Geçen sene ilk sevgililer günümüzdü ve beraber değildik. Bu senede beraber değiliz sanırım.
Alvida @Sibelll Ben termos aldım,onun en sevdiği film karakteri var üzerinde ve adı yazıyor.Hem ona özel hem fiyat uygun olduğu için içime çok sinerek aldım😊 annelerimize fikir olabilir🥰
Acemi_ogretmen_annee Arasdamla doğum gününde bende öyle yapmıştım şok etkisi oldu adamda 😁😁 çok hoşuna gitmişti
1mom1baby Hediyemen kapıda ödeme yapıyor ordan çok alışveriş yaptım. Sigara içiyorsa kişiye özel çakmak alkol alıyorsa ona uygun kişiye özel bardak seti doğal taştan tesbih masa başı işi varsa kişiye özel mouse pedi arabası varsa plaka anahtarlık parfüm kazak atkı tshirt saat ya da kişiye özel çift saati fotoğraf elinizdeki hazirlayabilceginiz afiş. Esas ben çok zor durumdayım çünkü bu yazdıklarımın çakmak mouse pedi bardak seti hariç yaptım bu ay aynı zamanda evlilik yıl donumumuz olduğu içinde daha özel bişey olsun istiyorum eğer aklıma bişey gelmezse hiç bişey almicam