Merhaba arkadaşlar 10gün oldu ben doğum yapalı doğumdan önce iki aylık rapor parasını ve süt parasını aldım 202tl muhasebeci onay verdikten sonra pttye yatıyor e-devletten takip ettim ben kısacası doğum parasının yarısını almış oldum 2.812tl bana açıkcası az geldi tam olarak tamamını alanlar varmı doğum ücretini??