@EgeMom Tamamen geçmesi 1 ayı bulmuştu sanırım.8di 15e yükselmişti sık sık emziriyodum ama ilk bebek olunca 15i duyduk ışın tedavisi alalım dedik 1 gün kaldık hastanede,ertesi gün 3e düşmüştü😊 Gözlerdinden geçmesi falan derken 1 ayı bulmuştu.Pimpirik olmasaydım hiç gitmezdim hastaneye de işte ilk çocuk olunca insan üzerine titiriyor😄