Kereminannesiii benim kızım da 8 buçuk aylık 3 gündür sallanmadan kendi uyuyor inşallah bozulmaz, hatta birkaç gün önce hamak beşikten nasıl kurtulabilirim diye post açmıştım sallanmaya o kadar alışmıştı ki gece bile bıraktığımız an uyanıyor 3 e kadar babası sabaha kadar ben sallıyordum uykusuzluktan rahatsızlandım geçtiğimiz perşembe günü o gün karar aldık beşiği kaldırdık yanına uzanıp sarılıyorum ilk gün 1 saate yakın ağladı sonra azalarak kesildi ağlaması şimdi iyi çok şükür, en önemlisi kararlı olmak sanırım