Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 8 ay oldu 6.ayda adet görmeye başladım, normalde 28güne bir döngüm geçen ay ayını 2 gün geçti bu ay 3.yü olmam gerekiyor 4gün geçti, düzensiz mi olur nasıl oluyor bilmiyorum insan korkuyor bi hamilelik falan olur mu diye endişelendim, henüz bir düzenden bahsetmek için de çok erken, sizlerin nasıl oldu acaba?