Mercan722 bu ay benim de 3 gün gecikti, hatta dün post açmıştım. Test negatif çıkıyor ama olmadım diye. Bu gece oldum çok şükür. Kış başlangıcı olduğu için mevsim değişikliği olabilir stres yapmayın. Ama yinede yarın da olmazsanız eczaneden test alıp yapabilirsin