Ogretmenanne52 Merhaba anneler. Lansinoh marka süt sağma pompası aldım 2.el fakat bir kac dakika sağım yapmaya çalıştım ama süt gelmedi. Sizce pompada mı sıkıntı yoksa biraz daha beklemem mı gerekiyor göğüs kanallarını mı uyarıyor.. kaç dakika beklemem gerekiyor
Esilyaa Ogretmenanne52 üstteki inip kalkan diyafram kısmı güzel çalışıyorsa. Yani vakumlaması iyiyse makinada sıkıntı yoktur.
BalarisiYusra Ogretmenanne52 vakum taktınız mı peki valf diye yazar kutusu varsa görürsünüz üzerinde onu takmazsan hiç birşey çekmez Ben kullanırken valf ucu yırtılmıştı farketmedim çekim gücü azalmıştı sonra komple yırtılmış hiç çekmedi sonradan farkettim ucuna takılan vakumdan olduğunu mesela
Ogretmenanne52 Esilyaa inip kalkıyor ever bir kac damla süt geliyor ama iyi mi çekmiyor anlamadım. Geri göndermeden önce ürün mu sıkıntılı ben mı beceremedim emin olmak istiyorum
Esilyaa Ogretmenanne52 enteresan diyafram kısmı güzel inip kalkıyorsa bi problem olduğunu sanmıyorum. Önce elinizle bi kaç kez sağıp o şekilde makinada sağmayı denesenize
irem09 Ben lansinoh aldım ilk 1 ay çok güzeldi. Artkk çekim gücü azaldı :( belki böyle bir problemdir
Ogretmenanne52 irem09 evet elimde bir kac dakika içinde 30 ml süt sağdım ama pompa ile bir tatlı kaşığı anca geldi