Defnemiraymoms benim bebeğimde bu şekildeydi yani aynısı mi bilemem ama görüntü benzerdi.bizimkinin kafasında yoktu iki yanagindan kulak altı enseye kadar ilerledi.ben götürdüm doktor egzama dedi hametan merhem verdi on güne geçmezse kortizonlu merhem verecegiz dedi ama çok şükür geçmişti.nemli durması gerekiyormus çok sıcak olup terlemeyecek öpme zaten yok birde giydiğin kıyafetler sentetik olmasın emzirirken ya da kucakladiginda yüzüne değer o alerji yapar demişti.saglikocagindaki ebemiz de çeri domates yumurta da yapıyor olabilir dedi