ahsenim29 Kızlar kızım ilk doğduğu gün bembeyazdı şimdi 2 buçuk aylık ,bazen esmer bazen beyaz oluyor ndn böyle?
Rzgr ahsenim29 benim oglum bembeyaz tenli dogdu. Pamuk gibi sonra sarilik falanderken saclari koyulasti teni koyulasti. 4. Aydan sonra tam ten rengi oturdu. Simdi yine bembeyaz sapsari kafa.
Pedagog_anne ahsenim29 renk değiştiriyorlar zaten benim iki kızımda esmer tenli siyah saçlı doğdu ikisi de beyaz tenli kumral şuan