Esilamm canım bizim aşımız 28 indeydi, bronşiolit oldu doktorumuz iyileşene kadar yaptırmayın dedi, çarşamba günü ilaçları bıraktık, oğlum çok şükür toparladı, bugün de sağlık ocağından aradılar aşının zamanı geçiyor getirin diye, bugün götürdüm. Sanırım iki hafta süresi