Prensalim ailece hep biraradayız. Pandemiden oncede kuzenleriyle sık sık birlikteydi. Şu anda çalışmadığım icin zaten gün icin sürekli iletişim halindeyiz aslinda. Fazla önyargılı konuşmuşsunuz sanki. Hadi şunu söyle bunu söyle diye zorlayamam zaten kitap okurken resimlerde ne varsa ismini söylüyorum “bak burda şapka varmış,şapka” gibi mesela. Kelime kartlarımızda da neyi sorarsam gösteriyor fakat henüz söyleyemiyor hepsini. Kendisini ifade etse bu kadar hircin olmadığını düşündüm. Teşekkürler