Canım Anneler bebeğim henüz 2 aylık ama gaz sorunundan dolayı ayakta sallamaya alıştı gece istemiyor genelde ama gündüzleri ayakta sallamadan uykuya dalmıyor 🤦♀️kaliteli bir uyku için kendi kendine uyuması gerekiyor ve omurilik içinde yastıksız uyuması gerekiyor ama ben ayakta yastıkla sallıyorum 🤦♀️Bu sorunu yaşayan oldumu nasıl düzene koydunuz ve ben nasıl düzenleyebilirim güzel fikirlerinize ihtiyacım var.Güzel uyuması için elektrikli salıncak,ana kucağı,babaynest,park yatak hepsi var ama o bunların hiçbirini sevmiyor ve uyumuyor. 🤦♀️ Şimdiden teşekkürler