Doktorumuz yeşil sebzelerden kaynaklı yâda dışkının bağırsakda fazla kalmasından olabilir dedi sorun yok dedi kırmızı olmadıktan sonra önemi yok demişti. Hatta birkaç yerde anne sütünün yaradığıni yazılmış. Bizimde çok sık oluyor yeşil. Üşümekle ishalle ilgisi yok