Kızlar 5 aralıkta koku kaybıyla test yaptırdım pozitifti. 15 gün geçti ara ara koku alıyorum ama Bugün fark ettim ki tat duygum da yok yeni gitti gibi. Sizde ne zaman geri geldi tat koku? Test de yapmıyorlar negatif olduğumu düşünüyorum ama bir anda tar hissetmeyince korktum. Cevap verin pleaseee