Ervaeneserpil kızım harfleri 2 buçuk aylıkken söylemeye başladı hatta okadar güzel anne demişti ki herkes şok olmuştu 😁 ama tabi bu sesleri bilinçli çıkarmadı hala da bilinçli çıkarmıyor bence sesleri ve şimdi ba ba ba biv inne mama meme de de gibi sesler çıkarıyor daha çok he he diyor 😊 ama bu alsam memeyi görünce meee diye saldırdı çok tuhaftı 😂😂 şimdi 6 aylık olmamıza 1 hafta var