Merhaba,
Benim bebeğim bugün 6 aylık oldu, ek gıdaya dr un önerisiyle başladık. Yalnız benim bi sıkıntım var; bebeğim sık sık ve az yiyor. 6 aylık ama hala 2 saatte, 2,5 saatte bir yemek istiyor. Böyle olunca da 90cc-max 120 cc içiyor çoğu zamanda bıraktığı için günlük ml kontrolü yapmam zorlaşıyor. Dr kontrolünde doğum kg ına göre biraz geride çıktı ve dr beslenme aralıklarını açmamı söyledi mesela 4-5 saatte bir 200cc civarı almalı dedi ama benim minikle bu mümkün görünmüyor. Denedik ama 3-4 saat de beklesek 90 yiyor daha fazla beklemek istemiyor ağlıyor. Aynı durumla karşılaşıp bu durumu çözen varsa yazarsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler🙏