Kızlar direkt lafa gireyim sabah hamile olduğumu öğrendim idrar testiyle tahminime göre 6 haftalık. 21 aylık da bir kızım var plansız bir gebelik oldu kızım daha çok küçük ve emiyor hala, folik asit kullanmadım 10 gün kadar önce saçımı boyattım falan her yönden vicdan aZabı cekiyorum. Yarın İcin randevu aldım ama koronadan da korkuyorum 28 ay olacak araları bi yandan diyorum arkadaş gibi büyürler, bi yandan da kızıma yeterince ilgimi veremeden bölmek zorunda kalacağım diyorum çok değişik duygular içindeyim