Seherronya Daha önce paylaşmıştım ama tekrar paylaşmak istedim çünkü bu ara çatlak postlarını çok görüyorum hepsine tek tek yazmak istemiyorum. Buraya 2 haftalık halini atıyorum kızlar gözünüzle görün diye. Eklediğim videoya bakıp yapabilirsiniz 😍😍
Sevimli Seherronya doğum yapalı 10 ay oldu göbeğimde biraz var yararı olur mu ? yoksa üstünden çok zaman geçmeyen çatlaklar için mi ☺️
gozde__ Seherronya çok teşekkürler 😍 ama senin bacaklara ne olmuş öyle ya 🤨Ben 20 kilodan fazla aldım hamileliğimde hiç olmamıştı çok mu kilo alıp verdin ergenlikte
Yusuffkayraaa Teşekkürler ayrıca🥰🥰💚 haftada kaç gün kullanmamız gerekiyor acaba dinlixem henüz dinleyemedim
Seherronya Yusuffkayraaa ben hergün yapıyorum canım şuan 2. Haftadayım göbeğime yapamadım çünkü hamileyim 1 ay var doğuma :) doğumdan sonra yapıcam hemen inşallah işe yarar 😍
Seherronya Sevimli olur canım benim bu bacağımdakiler ergenlikten kalma çatlaklar baya eski yani fayda etti
mariecurie20 Seherronya merhaba ben daha önce görüp yapmaya başladım 4 gündür yapıyorum sadece kalçamda küçük çatlaklar var ve uygulamadan sonra iyice kızarıyorlar. Normal mi daha sonra geçecek mi ?
Yusuffkayraaa Seherronya yaa Allah sağlıkla almayı nasip etsin 🥰 bi sancıda kurtulun insallah o Zaman denemeye başlamalıyım teşekkürler çok sevindim 🙏🏻🙏🏻😅♥️
[silindi] gozde__ 9 kilo aldım gebelikte ama çatladım kremler sürmeme rağmen karnım hasat yapılmış tarla gibi ergenlikte alakası ne?
gozde__ Seherronya kardeşimin de ergenliğe geçişte oldu tatlı badem yağı çok iyi gelmişti . O yüzden sordum . Dene istersen onu da diye ama millet kirmaya kırılmaya linclemeye o kadar alışmış ki bunu bile kötü olarak algılamış 😂Allah akıl fikir versin 🌺
Seherronya Mom83 çatlamicam. Bunlar hamilelik çatlağı değil . İnsanı sizin gibiler pişman eder çatlağın yoksa seni ilgilendirmiyosa yorum yapma. Hatta sen benim hiç bir postuma yorum yapma senden hoşlanmıyorum. Sürekli bir eleştiri halindesin
Seherronya [silindi] ben bacağıma uyguladım canım ama karnıma yapmadım. Karnıma doğumdan sonra yapıcam
Mom83 Seherronya şimdi ben ters birşeymi söyledim ? Yani demek istediğim hamileliginde gene çatlarsan bu defa boşuna yapmış olacaksın. Doğur sonra yap 🤷🏻♀️ Ama tam yazmadım sorumu aslında
[silindi] Seherronya bende baştan iyice çatlamasın diye bir yöntem arıyorum ama sanırım etki etmeyecek hiçbirşey