Ben memeden kestim kizimi 2 gun bugun gayet keyfi yerindeydi.bu sabah7 de uyandi su verdim yatti yine cok fazla uyudu neyse az once kalkti kahvalti etmemisti daha ama surekli basini bir yere yasliyor bana yasladi hemen kusmaya basladi su kustu resmen atesi falan yok nesi vardir acaba😔