Bebeğim 5ay 1 haftalık. Bu zamana kadar yenidoğanda dahil özellikle geceleri güzel, düzenli uykusu vardı. Sık emmeye de uyansa emer geri uyurdu. Ama son 15 gundur çocuğa bişey oldu. Gece 3, 4,5 gibi saatlerde uyanıyor keyfi iyi, gülüyor en az 1 2saat geri uyumuyor
:( uyutmak istersem ağlıyor. Sonra kendi kendine uyuyor. Bu durum geçici mi neden böyle oldu bi anda bilmiyorum. Gece uyandığımda kafayı yiyorum artık sinirden. Yaşayan var mı, geçti mi, kalıcı mı oldu :(
(not: çok erken yatırmıyorum. Ayına uygun saatte uyuyor, gunduz uykuları ayına uygun aralıklarda ve sürede fazla değil. Bunların etkilediğini düşünmüyorum.)