Merhaba anneler. Kizim 11 ay 20 gunluk. Ve ben iki gun once hamile oldugumu ogrendim. Idrar ve kan testi.pozitif. Korunuyorduk nasil.oldu anlamadim. Cocuklarinin yaslari yakin olan var mi aranizda. Bana moral verebilir.belki iki gundur cok agladim. Dogru duzgun dusunemiyorum. :(