Bana doktorum yazmıştı kullanayım diye ama ne zaman yazdı hatırlamıyorum. Belim artık çok ağrımaya başladı sürcektim kağıdını okudum son üç ay kullanmayın yazıyor. Doğumumada bi hafta on gün falan. Kafam karıştı doktor yazalıda 2 ay olmuştur sanki son 3 ayda yazdı. Kullanan var mı