Cemre20 ayni ayda aynisini yasadim. dis ustune atesli hastalik gecirdik.suan kizim 11 ay 11 gunluk ve hala ayni. ama tek uyku icin cok erken . sabah 9 da kalkip gece 9 da yatan kizim sabak 11-11.30 givi kalkmaya basladi. tek uyku yaptirip gece 9 da aksam uykusuna yatirmayi denedim ama olmadi 11 gibi yine uyandi. mecbr 2 uyku yapiyoruz yine biri ogleden sonra 2 gibi digeride aksam ustu 6.30 gibi. gece de 12 de yatiyir. saatleri nasil cekicem geri bilmiyorum sabah erken kaldirmayi da denedm cocuk halinin uzerinde uyukluyor