3 aylık kızım var işk başta emzigi sadece uyku geçişlerinde kullanıyorduk ama şimdi emzik ağzından düştüğü an uyanıyor. Vermediğim zaman mosmor oluyor ağlamaktan kesiliyor . Napıcam ben ? Doktorumuza sordum azalt dedi ama asla azaltamıyorum. Bi bilen varsa yardımcı olsun lütfen !