Merhaba hanımlar benim kızım 15 aylık sabah tarttim ölçtüm 10.7 kilosu boyu da 81 cm. Bu ayda sanırım 11 bucuklarda olmalıymış kilosu ama aşırı hareketli bir bebek her gören oğlan çocuğundan beter çok hareketli. Neyse ben sabahları 2 yemek kaşığı yoğurt bir yumurta ve kaşarla omlet yapıyorum yumuşak muhallebi kıvamında oluyor onu severek yiyor bazen de domatesli yumurta yapıyorum. Mandalin veya portakal sıkıyorum yanına da. Öğlen genelde meyve yiyor ya da yaptığım krakerlerden yiyor öyle çorba yemek gibi şeyleri istemiyor. Akşama doğru etli tarhana yapıyorum dondurucuda her öğün için hazırladığım etler var kızıma 4 5 tane kuşbasından yapıyorum blender yapıyorum. Bazen nohut unlu mercimek unlu tarifler yapıyorum muhallebi kıvamında çorbalar ya da nohut fasulye yediriyorum ıspanak seviyor patates havuç. Az yiyor ama bence yeterli zorlamayı hiç sevmiyorum zaten. Anneme göre çok yetersiz besleniyormuş. Ama benim kızım çok fazla emiyor zaten gece emmesini bıraktık uyku eğitimi verdim çünkü uyanmiyor gece gün içinde emiyor ama baya bi. Aç olsa anlarım diye düşünüyorum arada keçiboynuzu unuyla muhallebi de hazırlıyorum akşam yemeginden sonra yatmadan 2 saat önce filan. Sizler nasıl besliyorsunuz bebeklerinizi neler yediriyorsunuz önerileriniz var mi