34 günlük oğlum var kızlar. Normalde sırt üstü yatıyordu 15. Günden itibaren de gaz problemleri başlamıştı. Son 1 haftadır hep karın üstü yatmak istiyor. Kucağımda uyutuyorum, yüz üstü yatağına koyuyorum 10 dk geçmeden ağlamaya basliyor ve tekrar uykuya dalamiyor. Karın üstü olarak gece yatiramiyorum haliyle, nefessiz kalır falan diye ama bu seferde uyumuyor kesinlikle. Bende çareyi gogsumun üzerine karın üstü yatırarak uyutmayi buldum. Hani yüzünü falan göğsüme koyarda nefes alamazsa haberim olur hiç olmazsa diye ama bu seferde geceleri ben çok rahatsız uyuyorum, üstümde çocukla. Nasıl düz yatirabilirim çare bulun bana a dostlar. Gaz sıkıştırdigi için karın üstü yatıyor muhtemelen ama atak dönemine de girmiş benden ayrilamiyor napicam bilmiyorum.