Secilly aynı şeyi yaşadım sıkılsa da yaptım kundağı valla. Aslında kundak hoşlarına gidiyor o aylarda muhtemelen ya gazı vardır ya da üstü kalın olduğu için sıcaktan bunalıyordur. Üstünü tek kat tutup kundak yaptığınız şeyi de tülbent gibi yanda inçe Müslin örtü ile yapın. Bir de yarım kundak yapın. Ben çok faydasını görmüştüm.