_KereminAnnesi_ bizde aynı sizin gibiyiz sabah erken saatte uyanıyor ayağımda sallıyorum 9 da uyanıyor oynuyoruz falan derken 10.30 gibi uyumak istiyor sallıyorm kıyametler kopuyor ama uyuyor 15 dk sonra öğlen dediğiniz gibi 2 saat falan uyuyor oda gidip gelip sallıyorum emziriyorum falan öyle akşmda gene 30 dk en fazla bi uyuyuyor 10 da yatıyoruz gece 2 de 4 te ve 6 da uyanıyoruz böyle böyle günü bitiriyoruz. Tabi gün içindeki huzursz olan hallerini saymıyorm 😢😢