Annelinka1
Canım bebekten bebeğe değişir, takılıp üzülmene gerek yok, kimi erken konuşuyor kimi geç. Ama yine de için rahat etmiyorsa bir doktora danışabilirsin ☺️ Bir de bir şey söyleyeyim sana. Karşı komşumun torunu da çok geç konuşmuş, konuşması çok gecikince doktora götürmüşler. Komşum bakıyormuş torununa daha çok ve doktor demiş ki, hiçbirşeyi söylemeden vermeyin ya da yapmayın demiş. Komşu teyze çok çocuk büyütmüş çocuk ne istese daha söylemeden bilirmiş, tuvaleti mi var karnı mı aç oyuncak mı ister vs. Çocuk hiç gerek duymadığı için dil gelişimi geri kalmış yani. Hemen kesmişler çocuk söylemeden hiçbirşeyi yapmamışlar ve hemen konuşmaya başlamış çocuk kısa sürede. Bu tabi benim duyduğum bir şey, yoksa kendi tecrübem yok. Belki sizin de gelişimini engelleyecek bir durum olabilir diye söyleyeyim dedim.🤷🏼♀️☺️