Dört bucuk aylık bebeğim tam dedik atal bitti atlakatık şimdide gece mızmızlanıyor uyanıyor emziririyorum bi iki kere cekiyor sonrasında basıyor cığlığı ama öyle böyle değil krize giriyor bakıyorum süt var zor sakinlestiriyorum sonrasında emiyor uyuyor bu şekilde olan varmı ne yapacağımı şaşırdım bu arada sünnette olduk dört gün oldu ama sünnetten olsa gündüzde ağlar sadece gece bu sekilde 🤷🏻♀️