Merhaba güzel anneler bebeğim 6ay 10günlük gündüzleri 3kere uykuya yatıyor öğleden önce öğleden sonra ve ikinidi vakti ama sanırım artık ikindi vaktinde uyutmıcam çünkü gece uykusuna geçişi biraz zor olmaya başladı sizler ne bebişlerinizi kaç kere uyutuyosunuz