Dün doktora gittik bebegim mama + meme şeklinde besleniyor doktorum ek gıdaya başla dedi 15 gün yoğurt ardından meyve suyuyla devam et dedi diger 15 gün çorbayla devam et falan dedi herhangi bi liste falan vermedi nasıl yapıcam cok kafam karışıyor ? Tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen sizce başlayayımmı neler yapayım su da verecekmiyim?