Esoeso Zmrasevgi doktorunuz sağlıklı olduğunu söylüyorsa eğer ve sütünüz varsa niye mama veresiniz ki. 7 ay 18 günlük oğlum var 8600 kg. çevre baskılarını önemsemeyin lütfen. Bebişlerimizi kıyaslamayalım 🤗
Anneysen Zmrasevgi 4.200 doğdu boşver sütün varsa verme illa kilolu olmak zorunda değil anne sütü en iyisi
Yelizaksoy Anneysen aman allahim 😂 maşallah subhanallah valla bende 10 gün tarttirmistim bakalim rabbim sağlık versin bu günler geçici öyle yada böyle simdi bile diyorum ne cabuk 3 ay gecti
Yelizaksoy Anneysen canim sana birsey sormak istiyorum bebeklerim ay ve kilo olarak hemen hemen ayni bebegin suan da neler yapabiliyor dönüyor mu oyuncak tutabiliyor mu
Zeyyy Anneysen maşallah maşallah 🤩 benimde kolum ağrıyo ama 7 buçuk aylık 8200 kilo kızım seninki kadar değil ama işimiz zor benim kız kucak çok seviyo
Ebeoz Anneysen benim de belim çok agrıyor destek olsun diye korse kullanıyorum. İncinme durumlarında kullanılan bileklikler var ya kolu saran ondan deneyin isterseniz.