Merhaba kızlar ben doğum yapalı altı gün oldu bebeğimi emziriyorum ama aşırı derecede göğüs uclarim yara oldu verirken sanki canımı çekiyor krem fln aldım ama hala çok yara çok zorlanıyorum emzirirken göğüslerim şişiyor tam boşaltım yapamadığım için bı cocum bulan varsa banada soyleyebilirmi ☺️