SedAsel25 canım biraz daha bilgilendirebilir misin beni ,bebeğim 19 ocakta 35+6 da doğdu ,19 gün kuvozde kaldı 2 gün oldu eve gelişimiz ,emerken çok canım acıyor o da çok yoruluyor arada biberonla da veriyorum ne kadar yediğini görmek için ,biberonda 30 CC yazan yere kadar içiyor az mı çok mu nereden bakabilirim