Merhaba,
Uzun olacak kusura bakmayin.
Buraya yazmistim daha once, oglum 33 cm bas cevresiyle dogdu, biraz kucuk, ben bundan sonra agir depresyona girdimz aglama krizleri vs neden neden bir sebebi olmali diye. Su an masallah iyi normal ama sonra ne olacak bilmiyorum, doktorlar da normal iyi , dun norologa gittim o da su an iyi gayet falan dedi ama kisaca bilmiyorum sebebi nedir vs. Bu da beni delirten bir sey yapi olarak. Cevremdeki herkes de normal diyor ama ben bebege bakinca oyle goremiyorum, bikti herkes tabi. Emzirdigim icin ilac da alamiyorum, tek sevdigi sey meme yani ama bakalim.
Asil cokme noktam esimden oldu. Annem bana darildi 5 gun gelmedi aramadi, benim aramami beklemis. Oyle olunca esimle tek kaldik, agir geldi bebek ve ben ona sanirim. Ailesini cagirdi. Ailesini severim ama cok yakin degiliz ve kultur farki var.
Ailesi gelince esim onlarla takildi hep, ben odadaym agliyorum beni dinlemek istemiyor, icerde kart oynuyorlar gulup. Ben kafayi yedim odada bebegin basina bakmaktan. Ama onlar benim ciddi hasta oldugumu anlamadi, kendileriyle ilgili diye dusundu direkt. Ellerinden geleni yaptilar ama sonucta evin duzeni degisiyor, onlara uyuyor, ben zaten kotuyum memem acik cogunlukla. Esim kalmalarini uzatti, hatta yilbasinda da dedi. Bu 1 ay toplam kalacaklar demek. Ben de kizdim ben odada kalmak istemiyorum, yalniz kalmak istiyorum, evimi istiyorum diye. Aglama krizi oldum cikarken ben siz gibi degilim, ben cok mutsuzum keyif almiyorum yalniz kalmak istiyorum dedim. Esim de bikinca benden onlara demis sizi istemiyor. Annesi anneme soylemis. Annem katidir cok bilendi esime.
Sonra norolg donusu kavga ettik aracta, bana seninle yalniz kalmak ölum gibi, annen bile cekemedi seni, acizsin su an normalles iyiles gitsinler dedi. evde ona bagirdim aglama krizim oldu boyle dedin bana diye, herkesin onunde oldu. Annem bosan falan oldu.
En sonunda aksam esimin ailesiyle bizi mi istemiyorsun falan diye ortada kaldim. Yuzlesme gibi oldu, eski defterler vs acildi. Once sert cikti kayinvalidem sonra bana bilincli yapiyosun iyisin dedi, cok kirildim cunku bebekle ilgili yasadigimi ben bilirim. Ben aglama krizine girdim sonra bebekle ilgili, beni teselli ettiler kadin agladi kizim uzulme anladim ben diye. Cunku deli gibiyim.
Esime cok kizgin ve kirginim. Boyle bir durumdayken ben beni kaldiramadi, bana bunlari yasatti rezil oldum, laflar yedim, laflar ettim. Oysa benim tek tek endisem bebegimdi aslinda. 10 yildir beraberim, ne zaman psikolojim kotu olsa bunaliyor. Ayrilmayi bile dusunuyorum, su an cok sogudum, hayal kirikligi yasiyorum. Geldi kendini acikliyor ben de insanim, dinlemek istemedim seni, ailemle de arada kalinca neyse ciksin dedim. Annenin sucu gitti dedi. Ben de cocugu annem mi yapti, en cok sen istedin dedim. Her zaman birilerine dayiyor sirtini.
Benim ve bebegim icin dua ederseniz cok mutlu olurum, cok ihtiyacim var. Arkadaslarim sevenlerim var ancak cok yalniz hissediyorum yine de neden bilmiyorum.