Anneler merhaba. Kızımın uykusu zateb hep sorunluydu da bu iş büyüdükçe rahatlayacak diyodum nerde 😔 iki hafta önce 6. Hastalık oldu ondan sonra iyice sapıttı uykuları gece ilk bir iki saat derin uyuyor sonra dakika başı uyandırıyoR kendini illa emmek istiyor. Uykuya da zor dalıyor tam oh yattı diyip uyuyacak oluyorum tekrar ☹️ Yani 14 aylık bati iki üç kez kalk razıyım ama biz rahat bi on kez uyanıyoruz böyle olan var mı? Gündüz de bir kere uyuyor genelde 45 dk en uzun bir buçuk saat uyur, o da destekle. Çok yorucu böyle de 😔