Merhaba anneler. Kizim tam 1,5 yasinda. 8 aya kadar anne sutu ve mama, sonrasinda ise sutum kesildigi icin mama ve ek gida seklinde gittik. Tabi suan herseyi yiyor genel olarak. Ve 3 gundur sadece aksamlari verdigim mamayi reddediyor icmiyor, kac biberon döktüm bu sekilde.yatmadan balli sut veriyorum onu iciyor ama. Boyle bir deneyimi olan var mi, gecici bi donem midir yoksa kendiliginden mamayi birakacak mi acaba..