Kızlarr bebeğim 4 ay 3 günlük cuma günü aşı oldu 2 gündür çok huysuz uykudan kendini parćalarcasına ağlayarak uyanıyor gece uykusunda normalde emer geri dalardı 2 gündür ağlıyor sakinleştikten sonra emiyor normalde uyanmadn emer geri dalardı yardım edin nedendir acaba aşıyla alakası var mıdır yoksa 4.ay atakları denen şeye mi girdik ilk çocuğumda hiç bunları yaşamadım🤷♀️😔