İyi geceler mi desem iyi sabahlar mı desem bilemedim🤓
kızım 23 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri altını temizleme pamuğuyla temizliyorum hiç ıslak mendil kullanmadım. Normalde hep koliyle alırım pamuğu bitmeden de yenisini alırım ama var sanıyordum meğer yokmuş. Aman 2 yaşına geldi pazartesi gününe kadar ıslak mendil kullanayım ne olacak sanki dedim. Yine de içim rahat etmedi ıslak mendili güzelce yıkayarak kullandım. Yani ıslaklığını değil mendilini kullanmış oldum. Yine de pişik yaptı. Uni baby sensitive kullandığım mendil. Yıkamama rağmen neden pişik yapıyor anlamadım ben. Pazar günü de nereden bulacağım pamuğu? Islak mendil kullanan anneler siz ne kullanıyorsunuz? Benim kullandığım mı kötü acaba? Pişik sorununuz oluyor mu?