Herkese Merhabalar,
Eminim bir çok anne de aynı şeyi yaşıyordur tek temennim yaşamamanız tabiki. Kızım yaklaşık 2 aydır geceleri resmen uykuyu zehir etmeye başladı bu durum sanki gittikçe işin için çıkılmaz hale geliyor gibi. 1 yaşında kızım gündüzleri 2 kez uyuyor 1 buçuk 2 saate yakın uyuyor her seferinde ve kendi yatağında. Fakat geceleri ise saat başı uyanıyor yanımda uyuduğu zaman o kadar hatta hiç uyanmıyor diyebilirim bu konu hakkında ne yapabilirim. Her hangi bir öneriniz var mı yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻 gece her seferinde emmek istemiyor 1 veya 2 kez emiyor geri kalan tüm uyanmalar sadece beni yanında istemesi. Kendi yatağını kesinlikle reddetmesi. Sabaha karşı 6 buçuk 7 gibi kalkıyor yanıma almazsam asla uyumaz yanına alınca da yarı. Saatte bir kıpırdama ile sık sık uyanıyor en Fazla 8 buçuk 9 a kadar bu şekilde uyuyor gerçekten işin içinden çıkamayacak gibi hissediyorum ve artık çok zorlanmaya başladım. Önerilerinizi bekliyor olucam 🙏🏻