Merhaba anneler bebegim verem asisindan 2 ay sonra koltuk altinda sislik cikti ve 1 bucuk aydır gecmedi doktora goturdum takipte sadece ve nasil geciceginide bilmiyorum cok korkuyorum surekli aklimdan çıkmıyor. Yasayan var mi diye cok araştırdım ama bulamadim yasayan varsa bana bilgi verebilir mi nasil gecer ne zaman gecer 😢